tirsdag 23. mars 2010

Vår = bursdag

I vår familie er våren ensbetydende med et uendelig renn av bursdager.
Når jeg nå forhåpentligvis er ute av idétørken, ser jeg frem til nye utfordringer med kortene til alle dagene som kommer fremover. Det blir mange maskuline kort, noe som alltid er en utfordring.
Men først har jeg et prosjekt på gang. Begge foreldrene mine fyller 60 i år, så da må man vel gjøre litt ekstra utav det?
Dette er det min far fikk til sin dag i februar:


Når man drar i sløyfa, åpnes kortet som et trekkspill.


Med bilder av alle barn, svigerbarn og barnebarn og mer eller mindre humoristiske sitater.


Ideen hentet jeg herfra.
Kortet slo virkelig an, både hos jubilanten og gjestene, så nå holder jeg på med et tilsvarende til min mor, som hun skal få når hun feirer sin dag nå til helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...