mandag 22. mars 2010

Blogger? Jeg?

For ikke lenge siden ville jeg sagt ”aldri i verden!”. Blogging er jo bare for folk med et stort eksponeringsbehov og jeg er den rake motsetningen! Men jeg er fortsatt (dessverre?) bare menneske og behovet for anerkjennelse er sterkt. Nesten like sterkt er konkurranseinstinktet, og skal man være med på moroa her i Blogglandia, må man ofte ha en blogg selv.
Konklusjonen er dermed klar og bloggen min er et faktum.
Så håper jeg min rekreasjon kan være til din inspirasjon og at du forteller meg om det. :-)
God fornøyelse!

1 kommentar:

  1. Velkommen i bloggverdenen! Det er lov å være med her uten å ha et stort eksponeringsbehov – og det er et flott sted å være «medlem». Ettersom kortlaging er en subjektiv uttrykksform får du bare positive tilbakemeldinger – det er bare de som bryr seg om deg og uttrykksformen som legger igjen kommentarer.

    Hygelig at du ble følger hos meg - og jeg slår meg på brystet i stolthet over at jeg er din aller første følger!
    Lykke til fremover!

    ♥ Klem, Sakkalo ♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...