tirsdag 31. desember 2013

Siste ladning sjokoladekort!

Den siste dagen i året og jeg er endelig ved veis ende i sjokoladekort-haugen! Her er den siste ladningen til kunde nr. 3.

Igjen har jeg fråtset i mine svenske favorittark fra Maja, Inkido og Pion, pluss Riddersholm. Stemplene er de samme som tidligere, Norsk Stempelblad og et par med Inkido-favoritten, som vanlig stanset ut med Sizzix dies. Snøfnuggene er i hovedsak fra MS-puncher, men det har sneket seg inn ett fra en Marianne die også.

Totalt har jeg laget 37 sjokoladekort i november og desember og nå skal det bli leeeeenge til neste gang! Måtte det nye året bli et godt år for både kreativitet og andre ting, for meg og for alle andre! Ha en fortreffelig nyttårsfeiring! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...