onsdag 27. mars 2013

KOM 7 - Critters

 
Nest siste runde i Kort-O-Mania er over og jeg er glad det er overstått. Denne runden krasjet med altfor mange andre prosjekter for min del og "critters" er ikke akkurat det jeg har mest av i lageret mitt, så jeg hadde egentlig tenkt å stå over denne runden. Men jeg fikk litt tid til overs og kom til å tenke på denne blokka fra Basic Grey som ikke har vært for mye i bruk. Kjapt og enkelt og ikke veldig vellykket, etter antall stemmer å avgjøre, men takk til de få som stemte på meg likevel!
Ha en fortsatt herlig påske! :)

*The second to last round of Kort-O-Mania is over and I'm glad it's over. This round collided with far too many projects for me and "critters" isn't excactely what I have most of in my stash, so I was gonna sit this one out. But I had some time left and thought of this paper pad from Basic Grey that hasn't been used too much. Quick and easy and not very successful according to the votes I got, but thanks anyways to the few who did vote for my card! Happy easter! :-)*

Bli med på min giveaway // Join my giveaway

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...