lørdag 11. juni 2011

Lift igjen

Med fare for å gjenta meg selv, i dag ble det enda en lift. Det var en som så gjerne ville kjøpe dette kortet, men av ulike årsaker kunne jeg ikke selge akkurat det kortet, så da laget jeg et nytt kort, nesten identisk. Litt lysere bakgrunn og en annen farge sløyfebånd. Tekststempelet med Goethes sitat syns jeg er så fint, så det blir flittig brukt til alle mulige anledninger. *lol*
Dette blir et bidrag til Paper Sundaes - Let's get sentimental.


 

************
In risk of repeating myself, another lift today. I had a customer who wanted to buy this card, but for various reasons I couldn't sell that exact card, so I made a new one, almost identical. Slightly lighter background and a different colored bow. I love the sentiment with Goethe's quote, and I use it for all kinds of occations. *lol*
This is an entry for Paper Sundaes - Let's get sentimental.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker at lifte... både mine egne og andres kort - hihi... Og dit kort er da rigtigt fint, så betyder det jo mindre om det ligner et andet ;o)

    SvarSlett
  2. So pretty! Love how you added a bow on top of the flower!
    Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

    Hugs,
    Alica ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...