fredag 24. september 2010

En liten dytt

Etter en sprø uke fikk jeg endelig satt meg ned å laget et kort igjen. Men av en eller annen grunn sliter jeg med å velge ark og farger for tiden, så jeg ba om litt hjelp og fikk i oppdrag å lage et kort med tema "Høst". Enkelt og greit. Så da laget jeg dette med utgangspunkt i utfordringen hos Ett Trykk denne måneden:


************
I finally got to sit down and make a card again after a crazy week. But for some reason I find it hard to choose papers and colors these days, so I asked for a little help and got the assignment to make a card with the theme "Autumn". Really simple. So I made this card from the challenge at "Ett Trykk" this month.

Bazzill cardstock
Designpaper: Websters and Maja design
Sentiment: Hero Arts
Flowers from WOC and Papirloftet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...