torsdag 8. juli 2010

Godtatt

Siden jeg forkastet mitt første forsøk på et sommerkort, ble det lite tid til å lage et nytt, men dette er det jeg endte opp med. Og i farta glemte jeg selvfølgelig å ta bilde av kortet, så jeg må bare beklage den dårlige kvaliteten på bildet. Det ble tatt med mobilkamera i solskinn med kortet inni cellofanpose.


************
Since I recjected my first attempt on a summer card, I didn't have much time to make a new one, but this is what I ended up with. And in the hurry I forgot to take a picure of the card, so I apologize for the poor quality of the picture. It was taken with a mobile phone camera in sunshine with the card in a clearbag.

1 kommentar:

  1. He he - av og til må man hive seg rundt i siste liten, og ender opp med noe helt annet enn man hadde tenkt. :)
    Men så det er sagt: jeg synes begge sommerkortene er flotte! Flink, du!
    Fortsatt god sommer!
    ♥ Marianne (Sakkalo)

    PS: kom gjerne 'innom' meg og bli med på min candy, hvis du vil

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...