onsdag 20. april 2016

Konfirmasjonskort til jente

Her har det jammen vært stille lenge! Ikke det at jeg har vært mindre aktiv av den grunn, men sånn er det av og til. Noe må prioriteres mens andre ting må ligge.
Men nå er jeg i gang igjen og satser på å holde bloggen noenlunde oppdatert fremover.
Her kommer en artikkel jeg har skrevet for scrapping.no.

Et helt enkelt og tradisjonelt konfirmasjonskort.  
Sesongen er jo her, så jeg lader opp og produserer så fort jeg bare kan for å holde bestillingslistene på et noenlunde overkommelig nivå.

Det sier seg selv at ikke alt kan bli like spesielt og gjennomtenkt da, men trenger det å være det bestandig da? Her har jeg helt enkelt satt sammen noen ark fra Papirdesign, sammen med et stempel fra Staz, utstanset med en die fra Lil' Inker Designs og pyntet med blomster, perler og seambinding.

Innsiden er superenkel, bare med et enkelt stempel fra en gammel Kort & Godt stempelplate og god plass til å skrive sin egen hilsen.

Og baksiden er ikke mer avansert den heller. Et personlig stempel fra Kort & Godt, stanset ut med tilhørende die. Kjapt, enkelt og likevel  helt unikt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...