fredag 14. november 2014

Julestafett - oppgave 7

Nok en runde i julestafetten på scrapping.no er over. Denne gangen var det en helt enkel oppgave (for min del), som gikk ut på å lage et julekort med osteklut. Jeg er jo blitt temmelig fortrolig med lag på lag, sverting og osteklut, så det skulle jo være en grei sak.

Jeg skulle egentlig fargelegge et motiv til denne oppgaven, men godt over halvveis i fargeleggingen innså jeg at motivet var i grunnen ikke et julemotiv, noe som jo er et kriterie i en julestafett! Så da måtte jeg bare skrinlegge den planen og gå for en raskere løsning. Det ble helskjønne ark fra Pion Design fra ende til annen. Til og med motivet er fra et av klippearkene til Pion.

Dette med skjulte tag'er har jeg lært hos ~Tjorven~ og det hører liksom med på et slikt kort. Men siden jeg endret planer underveis, limte jeg motivet før jeg rakk å tenke på at jeg skulle hatt en tag under. Så i stedet for den vanlige løsningen med en tag som kan trekkes ut, har jeg kuttet denne tag'en og limt den fast så godt jeg kunne uten å rive opp hele motivet.

Osteklut, seambinding, snøkrystaller og perler og vips, så er julekortet ferdig. Takk for stemmene og takk for titten. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...