søndag 21. september 2014

Happy Scrapoversary To Me

Nå er det faktisk noen dager siden jeg kunne feire mitt 6 års jubileum som scrapper, men her går dagene i så høy hastighet at jeg rett og slett glemte hele greia!
Vanligvis blir også jubileet markert med et bursdagskort til ei lita jente som nå er blitt skolejente, faktisk, men i år ble bursdagsfeiringen utsatt og dermed nok en grunn til å glemme jubileet. Og Natalie får faktisk "bare" et kort fra lageret mitt i år. Men jeg har da noe å vise frem i anledning jubileet. Kanskje kan man si at dette også markerer en helt ny epoke i min karriere. Jeg har jo blitt butikkeier siden sist, så årets jubileumskort ble et inspirasjonsbidrag til utfordringen hos Hjerteboden.

Motivet fra Saturated Canary, eller Little Darlings, fargela jeg forrige scrappesøndag. Nå har det endelig fått plass på et kjapt og enkelt kort med ark fra Maja Design (selvfølgelig). Vintage Summer Basics-kolleksjonen er for øvrig på salg i Hjerteboden akkurat nå.

Utfordringen til Hjerteboden går på å bruke nye Kort & Godt-stempler og #hashtag-stemplene er kjempepopulære! Kantstemplingen er gjort med to bittesmå "splæsj"-stempler som finnes i det samme stempelsettet.

Flere av de andre produktene brukt på dette kortet finnes også i Hjerteboden.

Ha en herlig, kreativ søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...