søndag 26. januar 2014

CAS guttekort

CAS-mojo'en min har vært borte lenge og dypt savnet, men når datteren annonserte at over halve klassen har bursdag på denne siden av sommeren, fant jeg ut at det var på tide å fylle opp lageret med noen enkle guttekort.
*My CAS mojo has been missing for a long time and deeply missed, but when my daughter announced that more than half her class are born on this side of the summer I thought it was about time to fill the stash with some simple boy cards.*

Jeg har brukt vanlig hvit hobbykartong som base og resteark fra et stadig voksende lager. Chipboard stjernen er malt med gesso og hvit akrylmaling, svertet med Hero Arts Shadow Ink Soft Stone og til slutt fargelagt med ProMarker Rock Pool langs kanten. Tekststempelet er fra Kort og Godt, stemplet med Versafine Onyx Black.

*I've used regular white cardstock as a base and scrap paper from an increasing stash. The chipboard star is painted with gesso an white acrylic paint, inked with Hero Arts Shadow Ink Soft Stone and finally colored with ProMarker Rock pool along the edge. The sentiment is from Kort og Godt stamped with Versafine Onyx Black.*

Challenges:

5 kommentarer:

  1. Lækkert guttekort! Jeg har så svært ved maskuline kort - så jeg bliver vældig glad, når jeg ser så flot og enkelt et kort, som dit.

    Klem Jytte :)

    SvarSlett
  2. Fabulous man card. Thanks for joining us at Creative Card Crew. Good luck. Maggie DT

    SvarSlett
  3. Great card, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.

    xx

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...