søndag 10. november 2013

KOM #4

Jeg henger visst litt etter med publiseringen her. Tiden flyr og som om ikke hverdagene er travle nok, så blir det bare mer travelt jo nærmere jul vi kommer. Stressfaktoren stiger i alle fall her i huset, men jeg koser meg når jeg får sitte på lekerommet med litt papirpusling.

Jeg sa jeg skulle vente med publiseringen av dette kortet til innsiden var ferdig. Så langt har jeg ikke kommet enda, så det får heller komme etterhvert. Her er i alle fall mitt bidrag til fjerde runde i Kort-O-Mania på scrapping.no.

Oppgaven var brettekort og jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på et "surprise popup card", så da ble det det. Motivet er nydelige Wee One fra Wee Stamps. Jeg tror det må være ett av de skjønneste babystemplene jeg vet om! Fargelagt med ProMarkers, som vanlig. Rundt kanten har jeg stemplet med splash-stempel fra The Greeting Farm. Teksten er fra Kort og Godt og bak på tagen har jeg stemplet et lite stempel fra Stempelglede.

Dette kortet ga meg seier i runden. Tusen takk til alle som stemte på meg!

Som sagt, så kommer det flere bilder her etterhvert. Inntil videre ønsker jeg alle en herlig og kreativ søndag. Husk å gi fedrene litt ekstra oppmerksomhet i dag da! ;-)

Edited to add more pics:



 Slik ser kortet ut når det er flatt. Når jeg vet hvem som skal få dette kortet, har jeg tenkt å få navnet på babyen i feltet under motivet.

Når tagen trekkes ut kommer motivet fra Stempelglede til syne. Selvfølgelig også fargelagt med ProMarkers. "Flippen" på tagen vises ikke så godt under sløyfen av seambinding, twine og knapp, men den er laget av en utstanset Spellbinders labels fourteen.

Et nærbilde av det fantastisk søte motivet fra Wee Stamps. Sutten har også fått en bitteliten perle av Liquid Pearls i midten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...