onsdag 2. oktober 2013

KOM #3

Tredje runde i Kort-O-Mania er nå avsluttet og oppgaven denne gangen var "Shippingtags". En super oppgave, men likevel vanskelig, for det er jo så uendelig mange muligheter! Her er løsningen jeg endte opp med:

Ark fra Maja Design begynner å bli rimelig standard på mine kreasjoner. *S* Denne gangen er det ark fra den nye Vintage Autumn Basics kolleksjonen og et fra Vintage Summer Basics kolleksjonen, som er distresset i kantene og svertet med Distress Ink Walnut Stain. Ytterkantene er sydd med maskinsøm.
Tagen er stanset ut i Bazzill Natural med Sizzix Tag and Bookplate die. Tag'en er dekorert med knapper, perler og blonde fra lageret mitt, samt twine fra Waltzingmouse Stamps og Seambinding fra Wild Orchid Crafts som jeg har farget med Distress Ink Reinker i Walnut Stain. Teksten er fra Norsk Stempelblad, stemplet inni et banner-stempel fra Papertrey Ink på Bazzill Natural med Memento Rich Cocoa. Det øverste banneret oppe til høyre er også fra Papertrey Ink-settet. De to andre bannerne har jeg klippet ut for hånd.

Jeg kom til finalen i denne runden og endte til slutt på en delt tredjeplass. Tusen takk for alle stemmene jeg fikk, det varmer! :-)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...