fredag 14. desember 2012

Julestafett 4 - skisse

I julestafettens runde 4 fikk vi skisser å leke oss med. Herlige skisser og jeg hadde planen klar ganske tidlig, men når jeg endelig skulle sette planen ut i live (i siste liten som alltid), slo Murphys lov til. Det var overhodet ingenting som fungerte som det skulle og selv om det ble et ferdig resultat, ble det langt fra noe jeg er stolt av.
 
Det jeg slet aller mest med, var stemplingen. Ornament-stempelet fra Waltzingmouse Stamps har jeg brukt mye denne julen og jeg har stemplet tekst med Distress Ink tidligere, men aldri hatt så store problemer som jeg hadde denne gangen. Uansett hva jeg gjorde, ble trykket dårlig. Jeg prøvde med andre stempelputer også, men til slutt løp tiden fra meg og jeg måtte bare levere dette hvor jeg hadde prøvd å fikse litt på trykket med Distress Marker i samme farge som puten, men det ble altså ikke bra. Teksten er fra Kort og Godt og det var den jeg slet aller mest med å få et ordentlig trykk på. I ettertid har det slått meg at det kan hende det er stempelet som ikke er bra, det tenkte jeg ikke engang på å sjekke der og da! Jaja, sånn kan det gå og helt uten stemmer ble jeg likevel ikke, så tusen takk til alle som stemte på meg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...