torsdag 25. oktober 2012

DT Charisma Cardz - Don't be square

Husk å sjekke ut min giveaway / remember to check out my giveaway!

Det er Team Gems uke i Charisma Cardz utfordringsblogg igjen. Utfordringen er "Don't be square" og her er mine ikke-firkantige kort. *It's Team Gem's week over at Charisma Cardz Challenges again. The challenge is: "Don't be square" and here are my non-square cards.*
 
Jeg ble inspirert av utfordringen hos Ett Trykk denne måneden, som var å lage minikort i størrelsen 1 1/4" x 4 1/4". Det er virkelig noen bittesmå kort, kanskje de passer bedre som pakkelapper? I alle fall er det en glimrende måte å få brukt opp restepapir på! Nissen er Cute Santa fra en av våre sponsorer denne uken, Digistamp Boutiquefargelagt med ProMarkers. *I was inspired by the challenge at Ett Trykk this month that was to make mini cards in 1 1/4" x 4 1/4". It's really tiny cards, maybe more like gift tags? At least it's an excellent way to use scraps! The santa is Cute Santa from one of our sponsors this week, Digistamp Boutique.colored with ProMarkers.*

10 kommentarer:

  1. Wonderful different creation with the same sweet and cute image:)
    Hugs,
    Sonia

    SvarSlett
  2. Knallstilige!!!
    Verkligen helt super, Renate! Jag gillar dem massor!

    SvarSlett
  3. Kjempestilige kort! Nissen var kjempesøt.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrap'a'long.
    Klem, Therese.

    SvarSlett
  4. Disse var kjempesøte:) Jeg ble så inspirert at jeg lagde 9 stk i dag;) Klem:)

    SvarSlett
  5. Annerledes og så hærlig. Flotte lekne julekort.. Disse tror jeg at jeg skal prøve og la meg inspirere av altså :-)

    SvarSlett
  6. Ja, denne nissen var Cute :) Herlig!

    Supre bidrag til Trykkpressas oktoberutfordring!
    Takk for at du bidrar :)

    Ha en fin dag!
    Åshild

    SvarSlett
  7. Artige småkort! Takk for at du scrapper med NSHK.
    ~Karen Elise~

    SvarSlett
  8. De var veldig søte. Tusen takk for at du deltar hos NSHK. Lene

    SvarSlett
  9. Gratulerer med bursdagen idag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...