onsdag 26. september 2012

KOM3 - Doodling

Utfordring nummer 3 i Kort-O-Mania var drodling og/eller håndskrift. Og siden jeg ikke liker å eksponere min egen håndskrift, måtte det bli drodling på meg. Nå har jeg drodlet en god del i det siste, men å få det til å bli et brukbart kort, viste seg å være vanskeligere enn jeg hadde trodd. Ideen er jeg i alle fall fornøyd med. Jeg stanset ut et vindu i hvit kartong med Spellbinders Labels fourteen. Så stemplet jeg sommerfugler på vellum og festet det bak vinduet, med sommerfuglene på baksiden, for å dempe uttrykket noe. Panelet ble montert med 3D puter på grønn kartong, som dessverre ikke vises så godt på bildet. Et par enkle blomster fikk være dekorasjon nok ved siden av drodlingen. Embrace imperfection, sier jeg bare. :) Men kortet ga meg en tredje finaleplass på like mange runder, så jeg er veldig fornøyd likevel. Tusen takk til alle som stemte på meg!

*Challenge number 3 in Kort-O-Mania was doodling and/or handwriting. And since I don't like to expose my own handwriting it had to be doodling for me. Now I've been doodling quite a bit lately, but to make that into a decent card turned out to be more difficult than I imagined. At least I'm happy with the idea. I die cut a window in white cardstock using Spellbinders Labels fourteen. Then I stamped some butterflies on vellum and adhered it behind the window with the butterflies on the back to soften the impression a bit. The panel was mounted with 3D-pads on green cardstock, which unfortunately doesn't show too well in the picture. A couple of simple flowers was enough embellishment next to the doodling. Embrace imperfection is all I can say. :) But the card gave me a place in the finals for the third time in three rounds, so I'm still very pleased. Thank you so much to all who voted for me!*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...