søndag 12. august 2012

Creating again

Tenk at jeg faktisk ikke har laget et eneste kort på over en måned! Men å si at jeg ikke har skapt noe er ikke helt riktig. For min art journaling har tatt helt av på denne måneden. Om jeg kommer til å dele noe av det her får tiden vise, for det meste er temmelig personlig. Men jeg kan jo dele det første kortet jeg har laget på en måned.

Svigermor har bursdag i dag, så da måtte jeg jo finne på noe. Og dette satt virkelig langt inne, for bestillingen fra min mann lød på "maksimalistisk, rødt, gull og glitter"! Og den som kjenner meg vet at dette er omtrent så langt utenfor min komfortsone som det går an å komme! Men det sies at "life begins outside your comfort zone", så da er det vel bare å trå til?


Challenges:

Supplies:
Papers: Bazzill Cardstock, Kaisercraft - Gypsy Sisters paper pad
Stamps: Kort og Godt
Ink: Distress Ink - Vintage Photo and Gathered Twigs, Versamark embossing Ink
Accessories: Satin ribbon (The Ribbon Retreat), Seambinding ribbon (WOC), flowers (WOC), button (Global hobby), embossing powder Vegas gold (Inkido), glitter glue

5 kommentarer:

  1. Så flott dette var! Lekre farger og fint dekorert. Takk for at du scrapper med NSHK.
    -Karen Elise-

    SvarSlett
  2. lovely card! thanks for playing along over at the TPE!

    SvarSlett
  3. Lovely card with gorgeous DP. Thanks for joining us at Papertake Weekly Challenge this week. Pat K.x

    SvarSlett
  4. Virkelig lekkert!!

    Takk for at du scrapper med NSHK.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...