onsdag 6. juni 2012

Bryllup med Maja

Det går sakte med produksjonen her om dagen. Hverdagslivet krever sitt, men i kveld fikk jeg noen timer på lekerommet og da ble dette kortet til. *Production is slow these days. Everyday life takes it's toll, but tonight I got a few hours in my playroom and this card came to.*

Det er ikke mange dager siden 6x6 blokka fra Maja Design dukket opp i postkassen min, og jeg har tenkt på den siden. De er jo så vakre på begge sidene, så jeg fikk nesten vondt av å bruke dem. Og jeg kan ikke huske om jeg noensinne har brukt så mange ulike ark (med for- og baksider) på ett kort tidligere. *The 6x6 paper pad from Maja Design turned up in my mailbox not many days ago and I've been thinking about them since. They're so beautiful on both sides so it almost hurt to use them. And I can't remember if I've ever used so many different papers (with front- and back sides) in a card before.*

Motivet er fargelagt med ProMarkers, teksten er fra Stempelglede, blomster og bånd fra Wild Orchid Crafts. *The image is colored with ProMarkers, the sentiment is from Stempelglede, flowers and ribbon from Wild Orchid Crafts.*

Challenges:

3 kommentarer:

  1. Lovely work on the colors and layout. Awesome! :)

    San Diego HARP Refinance

    SvarSlett
  2. Otroligt vackert kort! Härliga färger och fina blommor. Kul att du vill delta i vår utmaning på Papertake Weekly :)

    SvarSlett
  3. Thank you so much for joining us at the Secret Crafter Saturday Challenge with this amazing creation

    Good luck with the challenge,
    Hugs Bridget :0) x

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...