mandag 23. april 2012

Giveaway utsatt

Jeg skulle annonsert en vinner av min giveaway her i går, men jeg er nødt til å reise bort en liten stund og rekker derfor ikke å trekke en vinner før jeg reiser. Jeg er virkelig lei meg for at det ble sånn med denne trekningen, men som et plaster på såret, vil jeg trekke TO vinnere onsdag 2. mai.


I løpet av turen min blir det heldigvis tid til litt scrappeshopping, forhåpentligvis i noen av (etter min mening) Norges beste scrappebutikker, så pakkene vil definitivt inneholde godsaker fra denne shoppingen. I tillegg ligger det allerede litt snacks fra det store utland her og venter på en mottaker. Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i det opprinnelige innlegget: HER. Lykke til! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...