torsdag 3. februar 2011

På tide

Jada, det er meg. Kronisk utsetter. Alt må skje i siste liten. Denne gangen får jeg skylde på at den siste uka har vært skrekkelig travel og prosjektet jeg valgte tok ikke mindre enn tre dager å få ferdig. Ikke fordi det var så veldig vanskelig, men fordi jeg rett og slett ikke fikk tid til å sitte i ro lenge nok til å gjøre det ferdig! Men nå er det i alle fall gjort, så da kan jeg krysse av bok-eske på lista over prosjekter jeg må prøve. Og så må jeg selvfølgelig kreditere Wenche for en utrolig god tutorial på denne.
Trekker et lodd i utfordringene hos That's just so cute og Sketchy Colors, som begge kjører fargekombinasjonene blått, brunt og hvitt.

************
Yup, that's me.. Chronical procrastinator. Everything has to happen at the last minute. This time I'll have to blame it on that the past week has been crazy busy and the project I chose took no less than three days to finish. Not because it was so hard to do, but because I just didn't have the time to sit down long enough to finish it! But at least it's done now so I can check off "book box" from my list of projects I have to try. And of course I have to give credits to Wenche for sharing an incredibly good tutorial on this one.
I'll draw a ticket for the challenges at That's just so cute and Sketchy Colors. They're both running the color combo blue, brown and white.


4 kommentarer:

  1. Utrolig lekker bok eske du har laget. Dessverre er det sånn at vi kun godtar bidrag spesielt laget til våre utfordringer, men vi håper at du slenger deg med med et nytt prosjekt

    Ha en strålende dag

    Isabell hos TJSC

    SvarSlett
  2. Kjempeflott bokeskekort. Lekker var den.
    Tusen takk for at du er med på Sketchy Clolor sin fargeutfordring denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Virkelig nydelige bokeskekort! Tror bare jeg må lage et slikt til mannen min, han har bursdag om en uke...

    Tusen takk for besøket i bloggen min. Gøy at du vil være med på Scrappekammerets Bursdagshopp!

    SvarSlett
  4. for en nydelig bok! Den var helt skjønn altså <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...