onsdag 8. september 2010

Gut feeling

Jeg må visst lære meg å følge instinktene mine når det gjelder kortlaging, for hver gang jeg begynner å tenke for mye på et kort blir alt bare krøll. Jeg får totalt sperre etter en stund og det tar en hel evighet å lage kortet! I alle fall føles det sånn. På dette kortet har jeg tenkt og planlagt og skisset og testet i dagesvis og til slutt endte jeg opp med den aller første ideen jeg hadde. Dette blir mitt bidrag til Scrappekammerets utfordring #14 - Anything goes.


************
I guess I have to learn to follow my instincts when it comes to cardmaking, because every time I start to think toomuch on a card it just messes things up. After a while I get completely blocked and the card takes forever to make! At least it feels that way. For days I've been thinking and planning and sketching and testing on this card and finally I ended up with my very first idea. This will be my entry for Challenge #14 - Anything goes at Scrappekammeret.

2 kommentarer:

  1. Lekkert! Det lønner seg å gå for magefølelesen ja. Så sparer man jo mye tid og, hi-hi. Herlig det papiret du har brukt, og blomstene over teksten var nydelige.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Herlig! Er det ikke rart det med magefølelsen, den er et fint "kompass" også i kortlaging :) Det er jammen ikke alt som kan planlegges og skisseres på disse kortene, noen ganger "stemmer" bare de rareste ting.
    Nydelig papir og nydelig tekst på dette bryllupskortet og ordentlig lekker blomsterpynt :-)
    Klem Guro

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...