fredag 27. mai 2016

Posekort

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Posekort er kjappe, enkle og superkule kort å gi bort!


Her har jeg brukt nye ark fra Kort & Godt, som fort kan bli mine nye favoritter på konfirmasjonskort! *lol* Mottaker driver med Tae Kwon Do, så bildet har jeg printet fra nett, enkelt og greit. Papirsugerør i svart og hvitt hadde jeg selvfølgelig ikke flere igjen av når jeg trengte dem, så hva gjør man da? Jo, da tar man knalloransje sugerør og snurrer dem inn i kopipapir og washitape! Kopipapiret måtte være med, siden det hvite i washitapen er ganske gjennomsiktig. Det oransje ville lyst igjennom ganske mye om jeg ikke hadde dekket den.
Vimplene er stanset ut med en die fra Spellbinders og jeg har brukt god gammeldags Dymotape til teksten.


Inni posen har jeg laget en tag hvor mottaker kan skrive sin personlige hilsen. Gjort på et øyeblikk og et helt unikt og spesielt kort til konfirmanten!

4 kommentarer:

  1. Bärkomforten förbättras av böjda flikar samt den smidiga fake breitling ljusbruna läderremmen. Också tillgängligt fake IWC för klockkollektionen Model 63 är andra färger av läderremmar (även de som uppenbarligen matchar fake tag heuer urtavlafärgen), samt ett tillgängligt meshmetall "Milanese" stålarmband. Jag fortsätter att gilla det fake cartier enkla men ändå tjocka Alexander Shorokhoff-signerade spännet, som jag tror är unikt för varumärket.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...