tirsdag 5. august 2014

Anniversary card

For ikke så lenge siden hadde mine svigerforeldre gullbryllupsdag. Dessverre var det så mye stress i forkant at jeg ikke rakk å bli ferdig med kortet til dagen, men jeg håper det blir satt pris på likevel. De har ikke fått gaven sin heller så jeg håper det går greit.
*Not too long ago my in-laws had their 50th anniversary. Unfortunately there were so much stress ahead that I didn't have time to finish the card for their day, but I hope they will still appreciate it. They haven't got their present yet either, so I hope it'll be okay.*


Jeg har brukt et nydelig ark fra Pion Designs From My Heart II kolleksjonen og holdt dekoren enkel for å la arket komme frem.
*I've used a gorgeous paper from Pion Designs From My Heart II collection and kept the decor simple to let the paper stand out.*


Bildet av brudeparet fra 50 år tilbake fikk jeg av min svigersøster. Jeg monterte det enkelt på matter av Bazzill kraft og Vanilla. Navnene og bryllupsdatoen printet jeg fra pc'n og stanset ut med Spellbinders dies. Blomstene fra Wild Orchid Crafts og Kort og Godt, samt perlene fra lageret mitt kan jeg ikke leve uten lenger. Helt klart favorittprodukter til kortlaging!
*The photo of the couple from 50 years ago I got from my sister-in-law. I simply mounted it on Bazzill kraft and vanilla mats. The names and wedding date I printed from my computer and diecut with Spellbinders dies. The flowers from Wild Orchid Crafts and Kort og Godt and the pearls from my stash I can't live without anymore. Definately favorite products for cardmaking.*


Bak bildet har jeg skjult en Magnolia tag med en tekst fra Kort og Godt, pyntet med seambinding fra WOC og en stor perle fra lageret mitt.
*Behind the photo I've hidden a Magnolia tag with a sentiment from Kort og Godt decorated with seambinding from WOC and a big pearl from my stash.*


På innsiden får arkene spille hovedrollen, jeg har bare stemplet en tekst fra Kort og Godt rett på arket.
*Inside the papers get to play the lead role, I've only stamped a text from Kort og Godt directely onto the paper.*


På den nederste siden er det god plass til å skrive en personlig hilsen.
*On the bottom page there is plenty of space to write a personal greeting.*


Og på baksiden har jeg fulgt samme oppskrift og stemplet mitt personlige Rox stempel rett på arket med en liten tekst fra Norsk Stempelblad.
*And in the back I've used the same recipe and stamped my personal Rox stamp directely onto the paper with a little sentiment from Norsk Stempelblad.*

Ha en deilig sommerdag!

Challenges:
My time to craft #254 - Use Kraft
Allsorts #270 - Favorite things (flowers and pearls)
Kreativ Scrapping #8 - Bryllup (håper gullbryllup teller! ;-) )
Love to create #127 - Anything goes

8 kommentarer:

  1. Nydelig kort. Så det er jeg sikker på at blir satt pris på :-)

    SvarSlett
  2. This is gorgeous! What a beautiful keepsake!!! Well done!!! THANKS for joining us at Love to Create Challenge this week!!! Good luck!
    Hugs,
    Chris
    DT

    SvarSlett
  3. Thanks for sharing your favourite things with us at Allsorts this week, we hope to see you again!

    SvarSlett
  4. Stunning array of flowers. The papers work perfectly too. I hope they love it!

    Thanks for playing along this fortnight at MTTC. Jo :)

    SvarSlett
  5. Beautiful card.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Favourite Things' challenge and good luck x Susan x

    SvarSlett
  6. Så flott bryllupskort og så morsomt med bildet! Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping og lykke til!

    SvarSlett
  7. Thanks so much for sharing with us this week in our "Anything Goes" challenge!
    Jackie ~
    Love to Create Challenge

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...