søndag 8. april 2012

KOM 4

Fra topp til bunn på "et øyeblikk". Fjerde runde av Kort-O-Mania ga nedslående resultater for min del. Kanskje ikke så rart. Midt i oppkjøringen til påskeferien, fullstendig uinspirert og hurtigscrappet, ble det ingenting som kunne stille opp mot alle de lekre bidragene som kom inn. Her er det likevel, mitt kort til en venn. Hvilken venn får tiden vise, for inntil videre havner det i haugen med alle de andre kortene som ikke har noen mottaker enda.

Utvalget i grønne mønsterark var temmelig tynt, så bakgrunnen er grønn Bazzill, stemplet med Flourish Dot stempel fra Inkadinkado med Hero Arts Shadow Ink i fargen Field Green. Det lilla mønsterarket er fra Papirdesign. Teksten er et stempel fra Storyteller stanset ut med Spellbinders Petite Ovals die og svertet med Distress Ink Dusty Concorde og litt Fluid Chalk Creamy Brown rundt kanten. Båndet er fra The Ribbon Retreat i den deilige fargen Pecan.
Dessverre har verken kameraet eller Photoshop klart å fange fargene riktig, for de passer mye bedre sammen enn det ser ut til her. En søm rundt kantene og noen perler fra WOC topper det hele og nå gleder jeg meg til neste runde av KOM, så jeg forhåpentligvis kan "reise kjerringa". *S*

3 kommentarer:

  1. flott oppsett ;) og spennende farger som du har satt sammen :)

    SvarSlett
  2. The brown ribbon is adding so much attractiveness to this card!
    Very good work!


    Plastic Business Cards
    Plastic Card
    Scratch Card

    SvarSlett
  3. flott enkelt kort med en fantastisk fin sløyfe! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...