torsdag 12. april 2012

Bursdagskort til en liten gutt

En hektisk, men herlig påskeferie er over og hverdagen er tilbake for fullt. Tilbake i full jobb blir det naturlig nok mindre tid i den virtuelle verden for meg, men her kommer et kort jeg hurtigscrappet i påsken.
*A busy but wonderful easter break is over and life is back to normal. Back to fulltime work it's naturally less time left for the virtual world for me, but here's a card I "speed scrapped" this easter.*

Noe måtte jeg jo ha å gjøre i påsken, så jeg har hatt med meg ProMarkerne mine og en haug med digi-stempler å fargelegge. Sjokk, ja, jeg vet. Men et greit tidsfordriv. Og ganske gøy med beundrende tantebarn som tilskuere! *S* Jeg hadde også et oppdrag, nemlig å lage et kort til en liten gutt (med en stor hund) som fylte år ganske nylig. Da syns jeg det passet godt med dette motivet, Buds fra Mo Manning. Veldig uvant for meg å skulle dekorere et kort ut fra et motiv, men det ble vel ikke det verste jeg har produsert. *lol*
*I had to do something this easter, so I've had my ProMarkers with me and a pile of digi stamps to color. Shocker, yes I know. But an OK waste of time. And quite fun with admiring nieces as an audience! *S*
I also had a mission. To make a card for a little boy (with a big dog) that had his birthday recently. I thought this image, Buds from Mo Manning was appropriate for the occasion. It was unsusual for me to decorate a card around an image, but I guess it isn't the worst thing I've ever made. *lol**
Challenges:
Supplies:
Papers: Bazzill cardstock, Basic Gray, Best Creation
Stamps: Mo Manning, Buds (digi), Hero Arts (Chevron background stamp)
Ink: Hero Arts Shadow Ink - Stone Wash, ProMarkers for the image
Accessories: Brads and fasteners from my stash, alpha stickers (unknown)

6 kommentarer:

  1. Det er da et rigtig herligt kort. Super fint.

    SvarSlett
  2. Dit kort er blevet super sødt! :)

    SvarSlett
  3. Stunning card and perfect for our 4 legged challenge at Fab'n'Funky this week. Thanks so much for joining us, Sheila:)X

    SvarSlett
  4. søtt kort og kjempefint fargelagt, min prosess med kort er stikk motsatt - jeg lager alltid kortene utfra motivet, og velger farger osv. utfra det jeg har brukt på trykket :) påsken min var også fullt opp med maling av trykk og tantebarn som tilskuer og ivrig elev! Moro å inspirere til nye små-scrappere! Elsker Mo Mannings stempler og dette er bare så nydelig, tror jeg skal rote frem dette stemplet og få det malt for første gang! *lol* :)

    SvarSlett
  5. That's such a cute image, Renate. I know what you mean about colouring first and then putting your card together, but rules were made to be broken! Great layout and colouring too.

    Thanks for joining us at Fab'n'Funky Challenges. Hope you can make it again soon.

    Rachel x

    SvarSlett
  6. flott kort med skikkelig søtt motiv :)

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!!

    klem Lise

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...