tirsdag 26. april 2011

Siste pust av påske - og en award!

Jeg gikk nettopp igjennom de siste innleggene mine og innså at jeg har glemt å poste det siste påskekortet jeg lagde, så her kommer det:

Enkelt og greit. Legger det inn i utfordringen hos Paper Play '11w16 Easter time.

*************
I just went through my last postings and realized I've forgotten to post my last easter card, so here it is. Clean and simple. I'll enter this at
Paper Play Challenges '11w16 Easter time.

Så har jeg fått en award fra Jeanett! Tusen takk, det setter jeg virkelig stor pris på! :)


Awarden skal gis videre til fem andre blogger som har mindre enn 100 følgere. Dette er fordi man skal oppdage flere av de flotte bloggene som finnes.

Sånt kan man like! Jeg vil gi denne awarden videre til fem herlige blogger, alle fulle av inspirasjon i flere ulike stiler.

Kortmakeri av Sanglert och jag
Kristins kort og sånt
Pyssel à la Raggsocka
Scrap - a - daba - doo
Min hobbyverden

Titt innom jentene og se på alt det kreative de finner på!

4 kommentarer:

  1. Fint påskekort du har lavet! Påske er nok næsten det eneste tidspunkt jeg bruger gult - hihi. Tillykke med awarden.

    SvarSlett
  2. Tack så jättemycket för att du tänkte på mig med awarden! Jag ska sända den vidare till andra "småbloggar" ;)
    Du har också en väldigt fin sida :)

    SvarSlett
  3. Ville bare kikke innom og si at pakken er kommet ;) TUUUUUSEN takk! Nå skal eg kose meg..
    Klem
    Maria

    SvarSlett
  4. Lovely card, I love the butterflies.
    Thanks for joining us at Paper Play for our Easter / Spring challenge
    hugs Mandy xx

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...