tirsdag 19. april 2011

Secretly in love

Jeg er forelsket!! Og har faktisk vært det en stund, men jeg har holdt det hemmelig.
*fnis* Lurer du nå? Min store forelskelse er Magnolia-ark! De er såå herlige! Fargene, strukturen, kvaliteten.. *sukk* Problemet er bare at de er så nydelige at jeg ikke har lyst til å bruke dem! Det betyr at disse nydelighetene bare blir brukt til spesielle anledninger, og min mors bursdag er en nokså spesiell anledning. Så dette ble kortet til henne:


I'm in love!! And has actually been for a while now, but I've kept it a secret.
*giggle* Are you wondering now? My great love is Magnolia papers! They're soooo gorgeous!! The colours, the texture, the quality.. *sigh* The only problem is that they're so beautiful that I don't want to use them! That means these beauties are only for special occations, and my mother's birthday is a pretty special occation. So this was my card for her.


I'm entering this for the challenge at DYSU #15 Scallops and Anonyme Scrappere #20 - Roser.

4 kommentarer:

  1. JA! Det kender jeg også godt - sådan har jeg også haft det ... først med Melissa Frances papir - så med Tim Holtz - og nu med Maya Design - hihi. Så nu tvinger jeg mig til at bruge af det ind imellem. Dit kort er superflot - og det papir er da helt fantastisk flot.

    SvarSlett
  2. Fantastisk nydelig kort! Enig i at arkene er nydelige.... Tusen takk for at du deltar hos Do You Stack Up.

    -Wenche

    SvarSlett
  3. very bvey cute Renate, gorgeous
    thanks for joining the DYSU challenge this week
    hugs
    Miranda

    SvarSlett
  4. Et nydelig kort du har laget her:) Og jeg er enig i at de arkene er flotte:) Jeg har en award til deg på bloggen min. Så om du vil være med, ligger den å venter på deg der:)
    Fortsatt god påske til deg:)
    Jeanett

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...