tirsdag 26. april 2016

Til en jubilant

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Innimellom alle konfirmasjonskort dukker det også opp noen bursdagskort.
Som en kunde sa til meg: "Folk har jo bursdag selv om det er konfirmasjonstid!" *lol* Så da må jeg i blant svinge meg med bursdagskort også.

Her må dere bare bære over med mine dårlige mobilbilder! Jeg har som mål i år å bli flinkere med fotograferingen av prosjektene mine. Dessverre har jeg det altfor ofte for travelt med å få dem ut til kundene, så da blir mobilen en nødløsning. Hadde jeg enda vært stø på hånda hadde det kanskje blitt litt bedre resultat! :-P

Uansett så var dette et rimelig vanskelig kort for meg. Bestiller skulle ha et kort til en mann på 70 år som likte multer. Jeg kunne sikkert ha funnet på mange andre løsninger, men der og da satt inspirasjonen veldig langt inne og det ble en superenkel løsning med et bilde av multer jeg fant på nett og et enkelt panel med tekst fra Kort & Godt.

Innsiden skulle ha plass til gavekort/penger, så da ble det et noenlunde likt oppsett som på forsiden med andre Kort & Godt-tekster og plass til gavekort/penger inni "gratulerer-banneret".

Skrivefeltet har jeg stemplet litt i kantene med et kult poststempel, også fra Kort & Godt.

Og på baksiden har jeg nok en gang brukt et morsomt håndlaget-av-stempel fra Kort & Godt.
Dette ble atskillig enklere enn jeg skulle ønske, men sånn blir det når inspirasjonen ikke vil frem når det trengs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...