torsdag 28. mai 2015

En liten LO

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Jeg har laget en "liten" LO! Jeg er ikke den store LO-lageren og vanligvis sliter jeg voldsomt og bruker vanvittig lang tid, men av en eller annen grunn gikk det fort og greit med denne. Nesten så den laget seg helt selv! *S*
Siden er ikke liten i format, det er en helt vanlig 12x12 side laget på et Kort & Godt-ark. "Liten" er vel mest fordi det gikk så lett å lage den. Bakgrunnsarket er helt supert, det eneste jeg gjorde med det var å bruke en murstein-stensil med litt Texture Paste og litt Glimmer Mist.
Endelig turte jeg å bruke den kule sirkel-borden fra Wycinanka! Den har lagt lenge i påvente at det riktige prosjektet. Jeg har også brukt noen få blomster og "Sommer" er finér-ord fra Papirdesign.
Metalldekor fra Prima, stjerne fra Papirdesign, blomster og perler. Særdeles lite pynt til meg å være! Rundt på blomstene og litt her og der, har jeg brukt en pensel med litt Glimmer Mist på.
Det samme har jeg gjort her. Tallene var opprinnelig hvite, men jeg syns de ble litt for fremtredende, så da fikk de en runde med Glimmer Misten. Til slutt viftet jeg litt rundt med en tørr pensel med gesso, sånn helt tilfeldig. Voila, fiks ferdig LO til storesøs! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...