lørdag 7. juni 2014

KOM #8

Vårens Kort-O-Mania er over og den siste oppgaven var å lage noe med det vi hadde på pulten i øyeblikket. Nå blir min pult stort sett alltid ryddet etter et prosjekt, men jeg har bokser på pulten som huser rester av ymse slag og dermed så ble det et brukbart prosjekt likevel.

Motivet fra Bildmålarna hadde jeg allerede fargelagt til en artikkel for scrapping.no, så det lå klart på pulten. På pulten har jeg også en liten Cropper Hopper mappe med resteark, hvor jeg fant det lyse arket bak motivet. Jeg supplerte med flere ark og en bord fra 6x6 blokka fra Kaisercraft "English Rose collection". På pulten har jeg også en boks med blomster som ikke har funnet veien tilbake til sine opprinnelige hjem, så der fant jeg blomstene fra Kort og Godt og Wild Orchid Crafts og supplerte med pyntebær fra Kort og Godt. Magnolia tag-die'en lå fremme ved Cuttlebug'en min etter mitt forrige prosjekt. Bånd, twine og knapp fra restekassen min. Det lille banneret oppe til venstre er fra MME og den hadde jeg nettopp kjøpt og ikke rukket å sette på plass enda.

Takk for stemmene jeg fikk i runden og takk til alle som har bidratt til å gjøre KOM mulig, spennende og inspirerende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...