torsdag 3. april 2014

Stjernekort

Det siste jeg rakk å få helt ferdig på Scrapp med Hjertet-treffet, var en lek med søteste Tove sine kule Lil' Inkers stjernedies.


Jeg har brukt både positive og negative diecuts i kraft kartong og fargede ark fra Graphic 45. De positive er festet på 3D tape for litt ekstra dimensjon. Et lite tekststempel fra Kort og Godt og så enkelt kan det gjøres. Dette blir mitt bidrag til So cute surprise for mars, som er "stjerner".

Selv om dette var det siste jeg lagde på treffet, er det absolutt ikke det siste jeg har å vise frem fra treffet. Jeg har mye på lager enda, så bare følg med videre. ;-)

3 kommentarer:

  1. Enkelt og flott kort. Herlige detaljer med de stjernene :)
    Linda

    SvarSlett
  2. Greta design

    Thank you so much for leaving a lovely comment on my blog

    Hope you have a great day!

    Hugs

    Bridie@BGPayne Crafts

    SvarSlett
  3. Jeg digger disse enkle kortene!!! Superkult! Takk for at du deltar. Bli med på påskeutfordringen også da vel!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...