søndag 19. august 2012

Mixed media lerret

Kortinspirasjonen sitter langt inne om dagen, men jeg har desto større inspirasjon til å "grise" med maling, mist og sverte. :)
Dette lerretet lagde jeg til barnas bestefar som har bursdag i morgen. Som vanlig er det mye jeg ser nå som jeg ville gjort annerledes hvis jeg skulle gjort det igjen, men overrekkelsen fant sted i går, og mottakelsen var overveldende, så da må jeg bare si meg fornøyd. :)

Jeg har brukt et 30x40 cm lerret. Bildet er overført til lerretet med transfer-teknikk. Teksten er printet på pc og limt rett på bakgrunnen. Andre materialer jeg har brukt er bl.a: akrylmaling, glimmermist, Distress inks, gel medium, gesso, stensiler og stempler, kakeservietter, printede boksider og sommerfuglene er stemplet med Archival Ink på akvarellpapir og fargelagt med Distress Markers.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...