søndag 9. oktober 2011

Og vinneren er...

Endelig fått litt ro rundt meg etter en helg med huset fullt av unger og dertilhørende støynivå, så nå har jeg trekt vinneren av min blogcandy. Trekningen ble foretatt av min kjære mann på godt gammelt vis, med et navn utav hatten (eller noe liknende). Så uten større ståhei, vinneren er:
*Finally got some quiet after a weekend with a house full of kids and the noise that comes with it, so now I've drawn the winner of my blogcandy. The draw was made by my darling husband in the good old fashioned way, out of the hat (or something like it). So without further ado, the winner is:*


Gratulerer! Send meg en mail på rekreasjoner'at'gmail.com, så kommer det en liten pakke i posten til deg. :)

Og nå skulle det egentlig lagt både bilder av trekningen og noen "sneak peeks" på overraskelsen, men kameraet syns visst det var nok for i dag, så da får overraskelsen forbli en overraskelse. Jeg kan i alle fall si at jeg tror helt sikkert at mottakeren får brukt innholdet! ;-)
*There were supposed to be pictures of both the draw and some sneak peeks of the surprise, but my camera apparently had enough for today, so the surprise will get to stay that way. At least I can say that I'm pretty sure the recipient will get to use the contents! ;-)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye Kristin!
    Heldigggris :)

    SvarSlett
  2. Ååå, ble det virkelig meg...jeg som aldri er heldig med disse trekningene!

    Sender deg en mail straks!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...