torsdag 22. april 2010

Stilbrudd?

Jeg er ennå såpass fersk i scrappe/kortlagingsverden at jeg ikke har tenkt over hvilken stil jeg har, men nå vet jeg i alle fall hvilken stil jeg ikke har!

Jeg prøvde meg på noe "grunge"-aktig på dette kortet som skal til en ung mann, men jeg syns ikke jeg fikk det helt til akkurat...



Men konkurranse er konkurranse, og herr Random.org er kanskje min venn, så jeg legger inn dette også som et bidrag til Kort'O'Manias bonusutfordring til en gutt/mann.

************

I haven't been in the cardmaking business long enough to decide what kind of style I am, but now I know for sure what style I'm not!
I was going for a "grungy" kinda look on this card that is going to a young man, but I don't think I nailed it...
But contest is contest and Mr. Random.org might be my friend, so I'm entering this too in the bonuschallenge at Kort'O'Mania.

4 kommentarer:

  1. Du jeg syns dette va rå stilig jeg! Digget de store sømmene og hvordan tag'n var surret med 'lærreim'.
    takk for at du deltar på utfordringen vår på kort o mania :D
    klemmm fra Linda

    SvarSlett
  2. Veldig tøft kort! :) Syns som Linda det ble veldig stilig. Takk for at du deltar på Kort O Manias utfordring! Klem.

    SvarSlett
  3. Synes kortet ditt var veldig fint jeg! Mange stilige og røffe detaljer!
    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  4. Stilig kort du har laget. Man trenger ikke å ha en spesiell stil for å lage noe. Lov å lage forskjellige ting. Og du har en fin løsning på skissen. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...