søndag 23. oktober 2011

Nedtellingen har begynt


Som jeg nevnte i forrige innlegg, er det bare fire uker igjen til vi skal ha julemesse her. Jeg har en lang gjøreliste og en viss anelse om at jeg ikke rekker alt. Særlig ikke når det tok meg to dager å gjøre ferdig dette ene, enkle telyskortet!


Jeg lagde noen av disse telyskortene til messa i fjor og de forsvant fort, så jeg prøver å lage flere av disse i år. Malen har jeg funnet i bloggen Pysselskolan. Jeg prøver å holde dem enkle, så jeg rekker å lage flere.


Kvantitet fremfor kvalitet er ikke vanligvis noe jeg støtter, men hva gjør man ikke for en verdig sak. Så håper jeg at jeg rekker målet mitt på de neste fire ukene. Inntil videre slenger jeg dette inn som et bidrag til Sentimental Sundays - Fancy Folds og WOC - Christmas Fun.

*************
As I mentioned in my previous post there's only four weeks left until the christmas charity fair here. I've got a long to-do-list and a certain feel that I won't make it all. Especially when it took me two days to finish this one simple tealight card! I made a few of these tealight cards last year and they disappeared fast, so I'm trying to make more this year. I found the template in the blog
Pysselskolan. I'm trying to keep them simple so I'll have time to make several. Quantity before quality is not something I normally support, but what don't we do for a worthy cause. I hope I'll make my goal for the next four weeks. Until then I'll enter this for Sentimental Sundays - Fancy Folds and WOC - Christmas Fun.
Supplies:
Paper: Bazzill cardstock, Panduro design
Stamps: Kort og Godt
Ink: Rich Cocoa (Memento), Vintage Photo (Distress Ink, Ranger) 
Accessories: EK Success Rock Fern punch, Spellbinders Label One, Flowers and ribbon (Wild Orchid Crafts)

1 kommentar:

  1. Helt fantastisk nyyydlig! Elsker kortet ditt og det er virkelig høy KVALITET! Helt fantastiske farger. Men bare et spørsmål: Hva er det som er under te-posene?? Jeg ser det ikke jeg.. Hmm :) Nei jeg syns kortet ditt var knall flott!!!:)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...