søndag 9. oktober 2011

Black and white christmas

For meg har julen aldri vært svart og hvit, derfor ble jeg litt facinert av utfordringen hos Cupcake Craft Challenges denne uken. Og når jeg kom på at jeg hadde et svart/hvitt julekit som jeg kjøpte på Foto Knudsen for en evighet siden, var veien ganske kort. Kombinert med WOC utfordringen Make It Sparkle With Stars og skissen fra Mojo Monday #33, ble dette resultatet.

Og til de som venter i spenning på trekningen av candyen min: Den kommer om ikke så altfor lenge! :)


***********
To me christmas has never been black and white, so I got a little intrigued by the challenge at Cupcake Craft Challenges this week. And the road wasn't long when I remembered that I had a black and white christmas kit I bought at Foto Knudsen ages ago. Combined with the WOC Challenge Make It Sparkle With Stars and the sketch from Mojo Monday #33, this was the result.
And for those who are anxiously awaiting the draw of my blog candy: It'll be here shortly! :)

Supplies:
Paper: Bazzill cardstock, paper kit (Foto Knudsen)
Acceccories: Ribbon (Wild Orchid Crafts), flowers (Wild Orchid Crafts), tinfoil, glitter glue, snowflake and stars from my own stash.

5 kommentarer:

  1. Nej du har ret - for mig er julen heller ikke sort og hvid - men dit kort er blevet superfint! Jeg venter spændt lidt endnu så - hihi...

    SvarSlett
  2. Fantastic card, Renate! I love your papers and layout, and the stars look fab! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Delphine xx

    SvarSlett
  3. I am glad you rose to the Challenge of Black and White...your card it stunning.
    Thank you for joining the Cupcake Craft Challenge this week.
    Hugs,
    Sandra
    xxx

    SvarSlett
  4. Oh how elegant and pretty. This is a super black and white Christmas card. Thanks so much for sharing it with us at Cupcake. x

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...