fredag 10. juni 2011

Enkelt og greit

Et enkelt kort i dag også. Jeg har brukt skissen fra Wild Orchid Challenge og da selvfølgelig blomster fra Wild Orchid Crafts. Og jeg har brukt rødt, grønt og hvitt, så da skulle jeg kvalifisere hos Sketchy Colors også. Og siden det er et sommerlig kort, hiver jeg meg med hos Scrapperiket i tillegg.


************
An easy card today too. I've used the
sketch from Wild Orchid Challenge and then of course flowers from Wild Orchid Crafts. And I've used red, green and white, so I should qualify at Sketchy Colors too. And since it's a summer card, I'll jump in at Scrapperiket also.

2 kommentarer:

  1. Ett enkelt med flott kort :)
    herlige farger og fint pyntet :)
    Likte godt den store blomsten du har brukt.

    Takk for at du deltar på utfordringen vår!
    Ha en fin dag :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  2. Hovsa! Dette kort havde jeg ikke set - men WAUW hvor er det fint!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...