søndag 20. mars 2011

My oh my!

En hel måned siden jeg blogget sist! Og en hel måned siden jeg laget et kort sist! Helt utilgivelig, men forklaringen er at vi holder på å bygge ut huset, så mine dager er for tiden full av tegninger, planlegging, håndverkere, maling og alt mulig annet som hører med. I tillegg blir det ofte lange dager på jobb for tiden, mye å gjøre og så er det jo greit å ha tjent litt ekstra når regningene på huset skal betales! ;-) Så som dere sikkert forstår er det ikke mye av verken tid eller energi igjen til kortlaging når kvelden kommer. Men det må bare ordne seg nå, for nå begynner bursdagssesongen for fullt i min familie!


Dette er mitt første z-fold kort, som min søster skal få til sin dag. Jeg må innrømme at det var ganske tungt å komme i gang igjen etter en så lang pause, men etterhvert koste jeg meg med en hel masse fra lageret som jeg ikke har fått brukt før: Mønsterarket har lagt på vent i en halv evighet, sommerfuglene fikk jeg til jul, kant punchen og Tim Holz Bigz die'en kjøpte jeg for et par uker siden. Og sommerfuglene er sprayet med turkis Glimmer Mist som jeg kjøpte for over en måned siden og aldri fått brukt enda!



Det føltes virkelig bra å sprette emballasjen på noen av disse tingene og jeg håper virkelig jeg får noen ledige stunder fremover så jeg får brukt tingene mer. I mellomtiden får dette kortet bli mitt bidrag til utfordringene hos Kort o Mania og Wild Orchid Challenges, som begge går ut på å bruke dies og/eller punch.

*************
An entire month since my last posting! And a whole month since I've made my last card! Completely unforgivable, but the explanation is that we're building an extention to the house, so my days are currently filled with drawings, planning, carpenters, painting and everything else that comes along with it. And the days at work often get long too. Lots to do, plus it's nice with a bit of extra cash when the bills on the house are due! ;-) So as you can understand there's not much of time or energy left for cardmaking when the evening comes. But that'll have to change now that birthday season's coming up in my family!

This is my first z-fold card made for my sisters birthday. I must admit it was quite hard to get back in the game after such a long brake, but after a while I was really enjoying myself with a whole lotta' stash that's never been used before: The dp has been on hold for half an eternity, the butterflies I got for christmas, the edge punch and the Tim Holtz Bigz die I bought a few weeks ago. And the butterflies are sprayed with turquoise Glimmer Mist that I bought more than a month ago and it's never been used before!

It felt really good to crack open the packaging on this stuff and I really hope I'll get some free time ahead so I get to use this stuff some more. In the meantime this card will be my entry for the challenges at WOC and Kort o Mania that are both about using dies and/or punch.

8 kommentarer:

  1. Nåååh der var du jo :o) Det var sørme rart at "se" dig igen. Sikke et lækkert kort du har fået lavet. Mange dejlige ting du havde på lager - thihi. Jeg kan nu godt forstå du ikke også har tid til scrap med alt det andet du har gang i.

    SvarSlett
  2. Good to see you back hon I was wondering where you were, hope all is going well with the building I know how much hard work and stress is involved. Fabulous card to come back with, your sis will be delighted xxx

    SvarSlett
  3. Så mange flotte kort du lager. du er kjempe flink.

    SvarSlett
  4. Så lekkrt Z-foldkort du har laget! Så lekkert med det svarte og turkise! Gjennomført og flott dette her.
    Ha en fortsatt fin uke!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  5. Så nydelig Z-kort du har laget. Herlig pyntet med masse fin bruk av puncher og fine farger. Takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem fra Jeanette :)

    SvarSlett
  6. Det var et flott kort! Nydelige med den sømmen øverste og kul effekt med Z-form! Lekre farger og!

    SvarSlett
  7. Wow dette var lekkert! Nydelig pyntet på forsiden og veldig fint satt sammen :-) Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem Guro

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...