søndag 6. februar 2011

I messed up

Dette kortet skulle egentlig ikke ha blomster på. Og det skulle egentlig vært en tekst på det. Men jeg hadde ikke det tekststempelet jeg ville ha, så da tenkte jeg at det kunne vel ikke være så vanskelig å stemple med alfabetstempel! Vel, det viste seg å være mye vanskeligere enn jeg trodde, så for å gjøre en lang historie kort: Jeg gikk for blomster og bånd i stedet!


Even though it's not my best work, I'll enter this at the challenges WOC - #16 Love is.. and - NSHK - #23 Valentines.

************
This card wasn't supposed to have flowers at all. And it was supposed to have a sentiment. But I didn't have the sentiment I wanted, so I thought that it couldn't be so difficult to use alphabet stamps! Well, it turned out to be a lot harder than I thought, so to make a long story short: I went with the flowers and ribbon instead.

5 kommentarer:

  1. wawww super flot og stilrent kort.

    10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

    klemmmmm

    SvarSlett
  2. Så herlig bord av hjerter. Syns du fikk mye ut av denne!

    SvarSlett
  3. Dette ble helt herlig! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Synes kortet ble flott jeg. Den blomsten du har på båndet er jo bare lekker!!

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk denne gangen. Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...