mandag 24. januar 2011

Criss Cross

Så var turen kommet for mitt første crisscross kort. Har sett på disse lenge, men ikke funnet en passende anledning til å prøve det ut enda. Men så fikk jeg en bestilling, som egentlig var veldig vag, så da slo jeg til.
Dette blir mitt bidrag til utfordringene hos WOC - Let's get sentimental og Scrappekammeret - Kammerpikenes fargeglede (Hvitt + 1).


*******
So it was time for my first crisscross card. I've been studying these for a while but never found a proper occasion to try it out yet. But then I got an order which was really vague, so I went for it.
This will be my entry for the challenges at WOC - Let's get sentimental and Scrappekammeret - Kammerpikenes fargeglede (white + 1).

2 kommentarer:

  1. For et nydelig kort du har laget! Jeg må nok også prøve å finne en anledning til å lage et sånt kort, for det var virkelig lekkert :)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Et nyyydelig crisscross kort du har laget her! Herlige farger og kjempeflott tekst!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Ta en titt innom oss i morgen, da skjer det mye spennende!
    -klem-

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...