torsdag 11. november 2010

Last christmas

Jeg regner meg selv fortsatt som nybegynner, men i fjor jul var jeg virkelig nybegynner. Så fersk og uerfaren at jeg ikke engang visste hvordan jeg skulle gå videre med dette kortet. Så det ble stuet bort og har vært ute av syne ute av sinn siden januar, så nå syns jeg det var på tide å ta det frem igjen og få det ferdig. Og dette ble resultatet:

Taking a chance on the WOC challenge - Classic christmas with this.

************
I'm still counting myself as a rookie, but last year I was a real beginner. So new and unexperienced that I didn't even know how to go on with this card. So it got stashed away and has been out of sight out of mind since January, so now I thought it was about time to take it out again and finish it. This is how it turned out.

1 kommentar:

  1. Kortet ble knallfint!
    Har en hilsen til deg i bloggen min:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...