søndag 26. september 2010

Telyskort

Jeg syns levende lys er koselig hele året, skjønt unødvendig i midnattsola her oppe i nord. ☺ Men på denne tiden av året er det ekstra koselig med levende lys og en god kopp te. Jeg ville derfor prøve meg på en ny variant av telyskort. Denne varianten så jeg først hos Cornelia i bloggen Pyssel à la Raggsocka. Ta gjerne en tur over til henne å se på alt det lekre hun lager!




**************
I think candles are nice all year round, though uneccesary in the midnight sun here up north. ☺ But at this time of year it's extra nice with candlelights and a good cup of tea. That's why I wanted to try a new twist on the "tealight card". I first saw this type at Cornelia's blog "Pyssel à la Raggsocka". Hop on over to her and check out all the lovely things she makes!

3 kommentarer:

  1. Dah!! Dette var jo rålekkert! :D
    Tror ikke jeg har sett denne formen for telyskort før.. Tror jammen jeg må prøve meg på det jeg og.
    Nyyydelig farger du har brukt. Og den litt høstinspirerte pynten!

    Har ikke vært inne her og sett før - men du har en fin blogg!
    La meg til som følger hos deg jeg :D

    Ha en fin uke!
    Klem, Silje!

    SvarSlett
  2. Beautiful. Love what you created.

    Thanks so much for playing along with Paperplay this week. ♥

    SvarSlett
  3. Congrats on your win over on Paperplay this week. Be sure to email us.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...